[Gambar] 10 Koleksi Pasangan Artis Malaysia Comolot!!!

Fuhh ni manis tahap diebetis ni. Tak kisahlah korang dah halal ke tak halal ke admin rasa tak patut bercium mulut di khalayah rapat. Nampak nak budak-budak nanti adalah yang cuba. Sebab tu lah budak2 muda sekarang ramai yang mengandung luar nikah.

Loading...

Aaron Aziz – Diyana Halik

Nora Danish – Nedim

Foto suami pelakon Nora Danish, Nedim mencium mulut isterinya di atas pelamin menjadi viral di media sosial. Foto tersebut jelas menunjukkan Nedim mengucup dibahagian mulut sambil memegang bahagian mukanya sejurus sejurus selesai majlis akad nikah

Linda Rafar – Syed Aiman

Sharifah Sakinah – Alif Adha

Tindakan Sharifah Sakinah yang memuat naik foto bercium bersama suaminya , Aliff Adha sebelum ini di akaun Instagramn miliknya mengundang pelbagai reaksi negatif daripada peminat. Walaubagaimanapun, beliau sama sekali tidak terkesan apabila menerima kritikan tersebut kerana menganggap isu berkenaan sangat remeh.

Marion Caunter – Nasa

Walaupun pelbagai berita kurang enak mengenai rumahtangga mereka, namun pasangan ini sentiasa nampak romantis menerus IG. Marion sempat memuat naik gambar cium mulut bersama Nasa ketika bercuti.

Nabila Huda – Izwan Bert

BCL – Ashraf Sinclair

Ashraf Sinclair jejaka dari Malaysia tetapi menetap di Indonesia nampak berciuman dengan isterinya.Foto tersebut memperlihatkan pasangan ini sendang bercumbu di tepi pantai dan dipercayai gambar itu tersimpan di handphone berkamera miliknya yang hilang.

Scha – Awal

Gara-gara memuat naik foto bergambar mesra dan seakan sedang bercium, pasangan Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya dikritik teruk oleh sesetengah netizen.

Cheta RSO – Mrs Zain Saidin

Dalam salah satu gambar percutian Rozita Che Wan dan Zain Saidin ke Paris, ada sekeping gambar yang menunjukkan aksi Zain mencium isterinya.

Ozlynn – Johan Raja Lawak

Johan telah pun mencium mulut isterinya, Ozlyn ketika namanya diumumkan sekaligus menyebabkan orang ramai mempertikaikan tindakannya itu. Walaupun hubungan mereka adalah suami isteri, ramai yang beranggapan aksi tersebut tidak wajar dipertontonkan secara live.

artis tak artis bercium mulut dekat public tetap tak elok. Ke guana natizen…

PENAFIAN
Sebuah portal santai yang memaparkan gaya hidup orang Malaysia.
Sekiranya ada sebarang kandungan dianggap tidak sesuai pada pembaca, sila hubungi kami SayapHitam.Com

Loading...